Follow
Supawat Sukhaparamate
Supawat Sukhaparamate
Other namesศุภวัฒน์ สุขะปรเมษฐ
College of Innovation Management, Rajamangala University of Technology Rattanakosin (RMUTR)
Verified email at rmutr.ac.th
Title
Cited by
Cited by
Year
Factors Affecting the Technology Acceptance Of E-Learning Through Google Meet, MS Team and Zoom.
J Yingkongdee, K Jantarakolica, S Sukhaparamate, T Jantarakolica, ...
Review of International Geographical Education Online 11 (12), 2021
32021
Economic Growth and Environmental Degradation in Thailand: Linkage and Implications
N Sutummakid, C Kansantisukmongkol, S Sukhaparamate
the International Conference on Agriculture, Environment, Food Security and …, 2009
32009
Study on Thailand’s Carbon Market Prototype
N Sutummakid, S Sukhaparamate, S Pravitrangul
Bangkok: Thailand Greenhouse Gas Organization (TGO).(In Thai), 2009
22009
Calculation of Environmental Adjusted Gross Provincial Product of Nakhon Ratchasima
N Sutummakid, S Sukhaparamate
Bangkok: Thammasart University, 2008
22008
The impact assessment of water pollution in the Lamtakong River, Muang District, Nakhon Ratchasima
S Sukhaparamate
Thammasat University, 2008
22008
National Water Footprint and Water Management Policy in Thailand
S SUKHAPARAMATE
Nagoya University, 2015
12015
National Water Footprint of Thailand and Tax Simulation
S Sukhaparamate
International Journal of Economic Policy Studies 8 (1), 67-87, 2013
12013
การ ใช้ เทคโนโลยี เพิ่ม ประสิทธิภาพ ใน การ บริหาร จัดการ ร้าน ขาย ยา แผน ปัจจุบัน
P Chairatanaprapa, T Pakittawichit, S Sukhaparamate
Interdisciplinary Academic and Research Journal 4 (2), 813-824, 2024
2024
การ จัดการ สวน ยางพารา เพื่อ เพิ่ม ผลผลิต
Y Kaewnoy, T Pakittawichit, S Sukhaparamate
Interdisciplinary Academic and Research Journal 4 (2), 801-812, 2024
2024
RISK FACTORS AND CHALLENGES IN THE FACILITIES DEPARTMENTS OF PUBLIC HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
K Tangvonguthai, S Sukhaparamate, A Sirawarisara
The EUrASEANs: journal on global socio-economic dynamics, 306-317, 2024
2024
อิทธิพล การ ตลาด ผ่าน ทาง ประสาท สัมผัส ต่อ พฤติกรรม การ บริโภค กาแฟ แบรนด์ เน ม
B Ratsameechot, S Intuwonges, S Sukhaparamate
Journal of Management Science Nakhon Pathom Rajabhat University 10 (2), 31-43, 2023
2023
การ วิเคราะห์ ปัจจัย ที่ ส่ง ผล ต่อ การ ตอบ สนอง โซ่ อุปทาน ตาม แนวคิด แบบ จำลอง อ้างอิง การ ดำเนิน งาน โซ่ อุปทาน ของ อุตสาหกรรม ที่ ใช้ อ ลู มิ เนียม ใน การ ผลิต
S Bunrod, T Jantarakolica, K Jantarakolica, K Kanchanapoom, ...
Songklanakarin Journal of Management Sciences, 61-86, 2023
2023
การ จัดการ ระบบ ป้องกัน อัคคีภัย ของ โรงงาน อุตสาหกรรม (Management of fire protection system in industrial factories)
P Thepkhumkan, C Chaowsangrat, S Sukhaparamate
Ramkhamhaeng Journal of Public Administration 6 (3), 148-169, 2023
2023
ความ ต้องการ ใช้ น้ำ และ แนวทาง การ จัดสรร น้ำ ที่ คำนึง ถึง มิติ ทาง เศรษฐกิจ: กรณี ศึกษา กลุ่ม ลุ่มน้ำ ภาค ตะวันออก ของ ประเทศไทย
ปาณิ ศา วิ ชุ พง ษ์, ศุภ วั ฒ น์ สุ ขะ ปร เมษ ฐ, ศรัณย์ ประ วิ ตรา ง กู ร
วารสาร นวัตกรรม ธุรกิจ การ จัดการ และ สังคมศาสตร์ 4 (3), 63-84, 2023
2023
ความ เต็มใจ ที่ จะ จ่าย เพื่อ ปรับปรุง ประสบการณ์ และ ประสิทธิภาพ การ บริการ ภายใน ของ ผู้โดยสาร ชาว ไทย ใน สนาม บิน สุวรรณภูมิ
N Chaihawong, S Sartmool, S Sukhaparamate
Suthiparithat 37 (3), 55-73, 2023
2023
ปัจจัย ที่ ส่ง ผล ต่อ พฤติกรรม การ ตัดสินใจ ซื้อ สินค้า ผ่าน ช่อง ทาง ไลฟ์ สตรี ม มิ่ง
ก ฤต พร วงศ์ ถาวร, กอบ กูล จันทร โค ลิ กา, ศุภ วั ฒ น์ สุ ขะ ปร เมษ ฐ
วารสาร วิชาการ และ วิจัย มหาวิทยาลัย ภาค ตะวันออก เฉียง เหนือ 13 (3), 155-172, 2023
2023
การ พัฒนา เชิง รุก เพื่อ การ บริหาร จัดการ สถานี อัด ประจุ ยาน ยนต์ ไฟฟ้า
K Sopapong, S Sukhaparamate, T Holumyong, A Sirawaritsara
Ph. D. in Social Sciences Journal 13 (2), 283-296, 2023
2023
ความ ตั้งใจ ซื้อ และ พฤติกรรม การ ซื้อ ผลิตภัณฑ์ ตลับ หมึก ผลิต ซ้ำ ของ ผู้ บริโภค ชาว ไทย
C Samerjai, S Sartmoon, S Sukhaparamate
Journal of Humanities and Social Sciences, Rajapruk University 9 (2), 375-391, 2023
2023
ดัชนี ชี้ วัด การ เป็น องค์กร นวัตกรรม ใน ประเทศไทย
J Chananchana
Journal of Management Science Nakhon Pathom Rajabhat University 10 (1), 160-170, 2023
2023
มนุษย์ เสมือน จริง มี ความ น่า เชื่อถือ ใน การ สื่อสาร ปากต่อปาก แบบ อิเล็กทรอนิกส์ ที่ ส่ง ผล ต่อ ภาพลักษณ์ และ การ รับ รู้ ของ ตรา สินค้า
P Tangwannawit, S Sartmool, S Sukhaparamate
Information Technology Journal 19 (1), 64-74, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20