Cultural intelligence and airline cabin crews members' anxiety: The mediating roles of intercultural communication competence and service attentiveness P Suthatorn, P Charoensukmongkol Journal of Human Resources in Hospitality & Tourism 17 (4), 423-444, 2018 | 33 | 2018 |
Salespeople's trait mindfulness and emotional exhaustion: the mediating roles of optimism, resilience, and self-efficacy P Charoensukmongkol, P Suthatorn International Journal of Services, Economics and Management 9 (2), 125-142, 2018 | 32 | 2018 |
Linking improvisational behavior, adaptive selling behavior and sales performance P Charoensukmongkol, P Suthatorn International Journal of Productivity and Performance Management, 2020 | 14 | 2020 |
How managerial communication reduces perceived job insecurity of flight attendants during the COVID-19 pandemic P Charoensukmongkol, P Suthatorn Corporate Communications: An International Journal, 2021 | 9 | 2021 |
Effects of trust in organizations and trait mindfulness on optimism and perceived stress of flight attendants during the COVID-19 pandemic P Suthatorn, P Charoensukmongkol Personnel Review, 2022 | 3 | 2022 |
M-commerce: Examining the adoption of mobile commerce in Bangkok, Thailand: The moderating effect of education level P Suthatorn Dusit Thani College Journal 13 (2), 307-329, 2019 | 2 | 2019 |
Cross-cultural competence that affected job stress of airline cabin crews: The moderating role of cultural distance P Suthatorn Dusit Thani College Journal 13 (3), 325-342, 2019 | 2 | 2019 |
Perceived risk on consumers’ behaviour C Phornprapha, P Suthatorn Organized by Dusit Thani College 29 November–2 December 2017 Bangkok …, 2017 | 1 | 2017 |
ปัจจัย ส่วน บุคคล ของ ผู้ ดูแล ผู้ สูงอายุ ที่ ส่ง ผล ต่อ ความ ต้องการ ดูแล ผู้ สูงอายุ กรณี ศึกษา จังหวัด ชุมพร P Suthatorn วารสาร มนุษยศาสตร์ และ สังคมศาสตร์ มหาวิทยาลัย เอเชีย อาคเนย์ 5 (2), 144-157, 2021 | | 2021 |
Mobile Commerce for Retail Market in Thailand P Suthatorn Journal of Innovation and Technology for Learning 2 (2), 31-49, 2019 | | 2019 |
The Difference of Gender on the Level of Risk Perceived in Online Shopping CDDS Phornprapha, P Suthatorn Organized by Dusit Thani College 29 November–2 December 2017 Bangkok …, 2017 | | 2017 |
Contribution of cultural intelligence to intercultural communication competency, service attentiveness, and anxiety of Thai cabin crews P Suthatorn National Institute of Development Administration, 2016 | | 2016 |
ความ คาด หวัง คุณภาพ บริการ และ ทัศนคติ ต อ ผู ให บริการ สูง วัย ที่ มี ผล ต อ การ ตัดสินใจ ของ ผู บริโภค เพื่อ เลือก รับ บริการ ใน ธุรกิจ บริการ ที่ มี ผู ให บริการ สูง วัย ใน เขต กรุงเทพมหานคร … K Sorndatch, P Suthatorn | | |
Examining the Relationship between Intention to Adopt Mobile Commerce and Behavior of Mobile Commerce Adoption in Consumer Electronic Products การ ทดสอบ ความ สัมพันธ์ ระหว่าง ความ … P Suthatorn | | |
อิทธิพล ของ รีวิว ออนไลน์ ที่ ส่ง ผล ต่อ พฤติกรรม การ วางแผน ท่องเที่ยว ของ นักท่องเที่ยว ชาว ไทย กลุ่ม เจ เน เร ชัน วาย The Influence of Online Review on Travel Planning Behavior of Thai … P Maneekhut, P Suthatorn | | |
Cross-cultural Competence that Affected Job Stress of Airline Cabin Crews: The Moderating Role of Cultural Distance ความ สามารถ ทาง วัฒนธรรม ที่ มี ผล ต่อ ความเครียด ใน การ ทำงาน ของ … P Suthatorn | | |
M-commerce: Examining the Adoption of Mobile Commerce in Bangkok, Thailand: The Moderating Effect of Education Level เอ็ ม-คอม เมิ ร์ ซ: การ ทด อบ การ ยอมรับ พาณิชย์ อิ เล็ก โทร นิ ก ์ … P Suthatorn | | |