How managerial communication reduces perceived job insecurity of flight attendants during the COVID-19 pandemic P Charoensukmongkol, P Suthatorn Corporate Communications: An International Journal 27 (2), 368-387, 2022 | 59 | 2022 |
Salespeople's trait mindfulness and emotional exhaustion: the mediating roles of optimism, resilience, and self-efficacy P Charoensukmongkol, P Suthatorn International Journal of Services, Economics and Management 9 (2), 125-142, 2018 | 57 | 2018 |
Cultural intelligence and airline cabin crews members' anxiety: The mediating roles of intercultural communication competence and service attentiveness P Suthatorn, P Charoensukmongkol Journal of Human Resources in Hospitality & Tourism 17 (4), 423-444, 2018 | 56 | 2018 |
Effects of trust in organizations and trait mindfulness on optimism and perceived stress of flight attendants during the COVID-19 pandemic P Suthatorn, P Charoensukmongkol Personnel Review 52 (3), 882-899, 2022 | 54 | 2022 |
Linking improvisational behavior, adaptive selling behavior and sales performance P Charoensukmongkol, P Suthatorn International Journal of Productivity and Performance Management 70 (7 …, 2021 | 50 | 2021 |
How work passion and job tenure mitigate the effect of perceived organizational support on organizational identification of flight attendants during the COVID-19 pandemic P Suthatorn, P Charoensukmongkol Asia Pacific Management Review 28 (3), 347-357, 2023 | 27 | 2023 |
M-commerce: Examining the adoption of mobile commerce in Bangkok, Thailand: The moderating effect of education level P Suthatorn Dusit Thani College Journal 13 (2), 307-329, 2019 | 5 | 2019 |
Perceived risk on consumers’ behaviour C Phornprapha, P Suthatorn Organized by Dusit Thani College 29, 2017 | 1 | 2017 |
อิทธิพล ของ ความเครียด และ ภาวะ ซึม เศร้า ต่อ การ ตัดสินใจ ลา ออก กลางคัน และ การ จัดการ ความเครียด ใน นักศึกษา ระดับ ปริญญา ตรี คณะ อุตสาหกรรม บริการ วิทยาลัย ดุสิต ธานี กรุงเทพฯ ธัญ ญา ณั ฏ ฐ กิตติ จินดา วงศ์, พร พรหม สุธา ทร วารสาร มนุษยศาสตร์ และ สังคมศาสตร์ มหาวิทยาลัย เอเชีย อาคเนย์ 6 (1), 70-90, 2022 | | 2022 |
ปัจจัย ส่วน บุคคล ของ ผู้ ดูแล ผู้ สูงอายุ ที่ ส่ง ผล ต่อ ความ ต้องการ ดูแล ผู้ สูงอายุ กรณี ศึกษา จังหวัด ชุมพร ภั ท ภูมิ ชี้ เจริญ, พร พรหม สุธา ทร วารสาร มนุษยศาสตร์ และ สังคมศาสตร์ มหาวิทยาลัย เอเชีย อาคเนย์ 5 (2), 162-177, 2021 | | 2021 |
The Difference of Gender on the Level of Risk Perceived in Online Shopping CDDS Phornprapha, P Suthatorn Organized by Dusit Thani College 29 November–2 December 2017 Bangkok …, 2017 | | 2017 |
M-commerce: Examining the Adoption of Mobile Commerce in Bangkok, Thailand: The Moderating Effect of Education Level เอ็ ม-คอม เมิ ร์ ซ: การ ทด อบ การ ยอมรับ พาณิชย์ อิ เล็ก โทร นิ ก ์ … P Suthatorn | | |
Cross-cultural Competence that Affected Job Stress of Airline Cabin Crews: The Moderating Role of Cultural Distance ความ สามารถ ทาง วัฒนธรรม ที่ มี ผล ต่อ ความเครียด ใน การ ทำงาน ของ … P Suthatorn | | |
อิทธิพล ของ รีวิว ออนไลน์ ที่ ส่ง ผล ต่อ พฤติกรรม การ วางแผน ท่องเที่ยว ของ นักท่องเที่ยว ชาว ไทย กลุ่ม เจ เน เร ชัน วาย The Influence of Online Review on Travel Planning Behavior of Thai … P Maneekhut, P Suthatorn | | |
ความ คาด หวัง คุณภาพ บริการ และ ทัศนคติ ต อ ผู ให บริการ สูง วัย ที่ มี ผล ต อ การ ตัดสินใจ ของ ผู บริโภค เพื่อ เลือก รับ บริการ ใน ธุรกิจ บริการ ที่ มี ผู ให บริการ สูง วัย ใน เขต กรุงเทพมหานคร … K Sorndatch, P Suthatorn | | |