A Perspective on Blended-Learning Approach through Course Management System: Thailand's Case Study N Simasathiansophon International Journal of Information and Education Technology 4 (2), 172-175, 2014 | 18 | 2014 |
Tourist’s decision to travel to Thai cultural tourism destination in central part of Thailand N Simasathiansophon, C Jotikasthira, S Onputtha, A Tiwasing E3S Web of Conferences 164, 10002, 2020 | 5 | 2020 |
Educational Marketing Strategy Through Online Platform: A Case of SSRUIC, Thailand N Simasathiansophon ICEMT 2019 Proceedings of the 2019 3rd International Conference on Education …, 2019 | 5 | 2019 |
Development of marketing mix strategy for spa business N Simasathiansophon International Journal of Recent Technology and Engineering 8 (2), 4162-4166, 2019 | 4 | 2019 |
Enhancing Digital Literacy of Senior Citizens N Simasathiansophon, P Chaisongkram, P Kaewsaiha, K Boonarchatong The EUrASEANs: journal on global socio-economic dynamics, 71-76, 2021 | 3 | 2021 |
Transnationalization as a trend of the present stage of international tourism development D Ushakov, N Simasathiansophon Актуальні проблеми економіки, 80-88, 2016 | 3 | 2016 |
TOURIST PREFERENCES AND EXPECTATIONS IN HEALTH TOURISM OF BAN THUNG PRADU, PRACHUAP KHIRI KHAN PROVINCE, THAILAND N Simasathiansophon The EUrASEANs: journal on global socio-economic dynamics, 66-71, 2020 | 2 | 2020 |
The motivation to run in a marathon N Simasathiansophon E3S Web of Conferences 164, 12003, 2020 | 2 | 2020 |
Preparedness and English communication skills of travel agents officers in Silom area for approaching ASEAN Economic Community N Simasathiansophon, B Kuosuwan Suan Sunandha Rajabhat University, 2012 | 2 | 2012 |
Running event quality: conceptualization and measurement scale N Simasathiansophon E3S Web of Conferences 244, 11017, 2021 | 1 | 2021 |
Development of Online Marketing Strategy for Thai Educational Institutes: Case of International College, Suan Sunandha Rajabhat University N Simasathiansophon IOP Conference Series: Earth and Environmental Science 272 (3), 032112, 2019 | 1 | 2019 |
Proceedings of 2013 ICOI the international conference on organizational innovation CJ Shieh, JR Chou, SP Yeh, TA Auliandri Ph. D. dissertation, Dept. Fukuoka, Japan, Far East Univ, 2013 | 1 | 2013 |
SERVICE QUALITY ADJUSTMENT ON FISH MARKETING ORGANIZATION N Simasathiansophon International Conference" Actual Economy: Local Solutions for Global …, 2023 | | 2023 |
Customer Service in Online Sport: A Case of Virtual Run N Simasathiansophon International Scientific Conference Fundamental and Applied Scientific …, 2023 | | 2023 |
A Measurement Development of Customer Loyalty to Online Running Events N Simasathiansophon, C Siriwich, DS Sachdev Journal of Positive Psychology and Wellbeing 6 (1), 2971–2986-2971–2986, 2022 | | 2022 |
CRITICAL FACTORS OF ONLINE INTERNATIONAL RUNNING EVENT INFLUENCING PARTICIPANTS BEHAVIORS N SIMASATHIANSOPHON, C Siriwichai Silpakorn University, 2022 | | 2022 |
STATUS REPORT ON SINO-THAI RELATIONSHIPS IN BUSINESS AND ECONOMICS TODAY S Onputtha, S Huber, N Simasathiansophon, P Boonsuwan RMUTT Global Business and Economics Review 15 (2), 73-84, 2020 | | 2020 |
แนวทาง การ จัดการ ความ รู้ ด้าน การ เขียน ข้อ เสนอ โครงการ วิจัย| Guideline of Knowledge Management for Writing a Research Proposal นลิน สี มะ เสถียร โสภณ วารสารศาสตร์ การ ศึกษา และ การ พัฒนา มนุษย์ 2 (2), 99-103, 2018 | | 2018 |
ENGLISH COMMUNICATING TRAINING PACKAGE AND ITS IMPLEMENTATION IN TOURISM SECTOR (THE CASE OF BANGKOK, THAILAND) N Simasathiansophon The EUrASEANs: journal on global socio-economic dynamics, 67-73, 2017 | | 2017 |
ความ พร้อม และ ทักษะ การ สื่อสาร ภาษา อังกฤษ ของ พนักงาน บริษัท ธุรกิจ ท่องเที่ยว ใน เขต พื้นที่ สีลม เพื่อ การ เข้า สู่ ประชาคม เศรษฐกิจ อาเซียน สี มะ เสถียร โสภณ, นลิน, เกื้อ สุวรรณ, บวร ลักษณ์ สถาบันวิจัย และ พัฒนา มหาวิทยาลัย ราชภัฏ สวนสุนันทา, 2015 | | 2015 |